22.00

dagen började med hockey som alltid på tisdagar. jag råkade iofs försova mig lite så jag kom till ishallen typ 8 men det gjorde inget för robban hade värsta seriösa samtalet med oss. han var lite sur på killarna för att dom inte sköter sig o så... :P jag klarade mig iaf. vaktisarna sa att jag borde få ett eget omklädningsrum..betyder det att man är där för mycket...? :P samtalet drog iaf ut på tiden så vi hann bara ha is i typ 40 minuter men det var ganska skönt för jag var ändå så trött.

skolan slutade typ halv tre men som vanligt väntade jag i typ en timma på att erik skulle sluta, men det var det värt :D

vi åkte hem, såg på två avsnitt av one tree hill ooch sen kom pappa och hämtade mig för vi skulle köpa present till mamma som fyller år imorgon. när jag kom hem gjorde jag klart dom mattetal som jag inte hann göra på lektionen i måndags och sen hamnade jag här framför datan..(som vanligt)

men snart är det sova som gäller för imorgon ska vi upp och fira mamma och sen ska jag iväg och träna.

idag/ikväll/inatt är det val i USA. det borde iofs alla vet redan. är det någon som har missat det så har man verkligen levt i sin egna lilla bubbla i typ ett halvår. det ska bli ganska skönt att slippa tidningar som till hälften består av massa undersökningar som är jättesäkra och verkligen visar att nån av kandidaterna kommer vinna med så och så många procent och blablabla. men jag undrar ändå hur det går.. blir det farfar eller "den mörkhyade"?? självklart håller jag på Obama ;)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0