jag vill ha längre lov...

okej, lite skuldkänslor... jag har inte skrivit på två dagar men man kan inte leva i datan så jag skyller på att jag har haft viktigare saker för mig :)

idag har jag varit en kortis med erik och sen åkte jag hem och mamma tvingade mig att hänga tvätt och laga mat för att hon hade varit så snäll och hämtat mig. efter maten tog jag bilen (okej det var inte jag som körde men ändå :P) till kallhäll för att spela match. det blev vinst med 14-0 så det var kanske inte jätte spännande om man säger så.. ;) det gick sämst för mig i dom två första perioderna. vi ledde med 8-0 efter andra och jag hade inte gjort en enda poäng så jag var inte på topphumör om man säger så. men i tredje släppte det lite och det blev till slut 2 mål och 2 assist så det får väl vara godkänt.

igår var jag och 8(!) till från mitt lag på regions grej i hägernäs. 1 träning och 1 internmatch hann vi med. det gick inte så jättebra för mig eftersom jag fick lira center och det är inte riktigt min grej. jag vill ju gärna ha en sarg att hålla mig i... :P dem kommande månaden ska iaf innehålla mkt benträning eftersom jag behövde bättre tramp för att få vara forward enligt tränaren. så på en månad måste jag bygga tillbaka 5 månaders förlorad benstyrka... det lär ju gå... :S

men nu ska småbarn som jag sova eftersom jag ska vara på is om 10 timmar... det känns stabilt.. :P

hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0