soova

idag har jag varit i skolan (som man brukar vara på vardagarna). började med hockey kl 8, lagom pigg man var då. sen var det matte som gällde och sen efter skolan åkte vi och nästan hela klassen och några från sophies klass in till stan för att vara med på tv-inspelningen av "snacka om nyheter". det var nåt humorprogram med bl.a. annika lantz (vet inte hur hon stavas) och kristoffer appelqvist. det var ganska kul. det roligast var när man skulle spela in skratt. man började med värsta fejk-garvet men sen lät det så kul så man började garva på riktigt :P efter det blev det donken med några av killarna i klassen och sen åkte jag hem för att genast ge mig av igen, den här gången till gymmet tillsammans med min bror. jag kommer nog ha lite träningsvärk imorn. det var ju liite länge sen jag gymmade...typ ett halvår...? :P inte bra.

nu har jag iaf pratat klart med min söta pojkvän som jag för övrigt inte hann träffa nånting idag typ :'( och nu ska jag sussa. is om 8,5 timmar känns inte så lockande just nu...

godnatt allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0