Längtar...

jag ligger på min säng och hoppas på att min älskling ska komma. han har varit i uppsala och spelat match (förlust 5-3) oc han kanske ska komma hit. jag längtar efter honom i alla fall så jag hoppas att han kommer.. :)

träningen idag sög. det enda som var bra var fysen efteråt. gillar inte rktigt den tränare vi hade idag, fast det är ju inte så lätt att göra en kul och bra träning på 50 minuter med 11 utespelare och inga målisar.. ;)

det blev som jag sa också, mamma tyckte att idag var en väldigt bra dag att atäda rummet på fast jag sa att jag snart skulle åka på träning så då kom hon fram till att imorn är en ännu bättre dag att städa på... det känns som att jag känner min mamma ganska bra... eller, för att säga som emelie, hon känner mitt rum ganska bra... :P

om erik kommer ska vi kolla på one tree hill och det är jag väldigt taggad på (som alltid), men det är ju inte så konstigt när det är typ världens bästa serie...! :D

nej, nu tror jag att jag ska gå ner och spela lite guitar hero. den här bilden från igår kväll får avsluta dagens skrivande:



god natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0