Lovdag nr 2.

kvällen igår blev väldigt lyckad. det är alltid kul att vara med dom människorna. filmen var skitkul men det roligaste var ändå den lilla hamstern i en genomskinlig boll i början :P

ikväll är det träning och innan dess ska jag nog mest ta det lugnt. åka hem måste jag göra också för jag är hos erik nu. mamma kommer säkert tycka att idag är en jättebra dag att städa rummet på men jag brukar aldrig hålla med henne om såna saker... ;) 

annars är jag väldigt taggad på att shoppa, men det finns ju ett litet problem: det här med pengar. jag har förstått att vill man ha några pengar över när månaden är slut så är det INTE smart att shoppa, och lite pengar över kan ju aldrig vara fel så jag tänker inte köpa nåt onödigt... (det lär ju gå men man kan ju alltid försöka :P)


nej, nu ska jag nog göra mig klar o sätta mig på bussen hem. det jobbiga med det är att man vet att man inte kommer vara hemma förräns efter en timma... :( det är jobbigt att bo så långt ifrån! (okej, det är typ 3 mil, men det tar ändå typ hur lång tid som helst med bussen...) jaja, det är inget att göra åt. jag har redan försökt få mamma att köpa en lägenhet till mig i vallentuna men hon tyckte jag var lite för ung för att flytta hemifrån.. :P

ha en bra dag allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0