Lovdag nr 4.

glömde visst att skriva igår.. ;)

dagen var iaf ganska lik de andra den här veckan, datan och tvn är mina bästa vänner :P på kvällen åkte jag iväg till vallentuna ishall där jag, emma och hanna skulle lira match med Ormstas BJ. det gick jättebra...nooot :P vi torskade med 2-1. iaf i sista perioden... okej, jag erkänner, vi förlorade med 9-1, men enköping var typ minst fyra klasser bättre än oss. jag och hanna kom fram till att vi (damerna) borde ha träningsmatch mot BJ (andralaget). vi kände också hur våra motståndare borde känna när dom spelar mot oss. typ försvarsspel hela matchen och helt utspelade... det var ju inte riktigt lika kul med hockey när man inte fick vara i anfallszon :P

vallentuna BJ hade match samtidigt så jag åkte hem med erik och åt hemlagad pizza och tittade på one tree hill. mkt mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0