Lovdag nr 5.

idag sov jag till halv ett. det var sköönt :D under tiden hade erik hunnit åka till roslags näsby, varit hos naprapaten och kommit hem igen.. :P vi kollade på ett avsnitt av one tree hill och sen skulle erik till eagle och då fick jag skjuts till vaxholmsbussen så jag kom hem för någon timma sen.

ikväll är det match igen, mot segeltorp i toyotahallen. det blir seriepremiär för våra ny tröjor förhoppningsvis. :) vinner vi ikväll så går vi upp i serieledning igen och det behöver vi. det jobbiga med segeltorp är att man aldrig vet hur bra dom kommer vara eftersom de kan plocka ner spelare från riksserien, men vi ska självklart vinna i alla fall! :D

nu ska jag gå och hitta på nåt att göra. kanske lite guitar hero..? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0